شهردار منطقه 19 گفت: هر هفته از 12 خانواده شهید منطقه بازدید و از آنها قدردانی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 19، مهندس رضا نثاری با اعلام این خبر گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران  دوران دفاع مقدس، هر هفته از 12 خانواده شهید و ایثارگر منطقه دیدار می شود که در این راستا طی سال گذشته، با 382 خانواده شهید و ایثارگر دیدار و از آنان دلجویی شد.
 
وی افزود: بازدید از خانواده شهدا مسئولیت مهمی برای نهادینه ساختن ارزشهایی است که شهدا جان خود را برای حفظ آنها دادند و به همین منظور هر هفته در هر ناحیه از دو خانواده شهید بازدید می شود.
 
نثاری شهیدان و ایثارگران را الگوی بی بدیل ایثار و گذشت دانست و گفت: ایران سرزمینی است که در طول 8 سال دفاع مقدس با جان فشانی، ایثار و مبارزه شهیدان و ایثارگران  پیروزمندانه درخشید و امروز نیز حفظ و ترویج این فرهنگ مهم از وظایف اصلی ما به شمار می رود که بخشی از آن از طریق تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران منطقه و نواحی حاصل می شود.
 
شهردار منطقه 19 تصریح کرد: برگزاری دو مراسم یادواره شهدا در سال گذشته، اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی غرب و جنوب کشور و تدارک برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس، از دیگر برنامه های اجرا شده برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است که در سال گذشته انجام شد.
 
براساس این گزارش سال گذشته حوزه بسیج و امور ایثارگران منطقه موفق به عضوگیری 189 نفر و اجرای برنامه هایی همچون تقدیر از اعضای شورای بسیج منطقه، تقدیر از اعضای گردان عاشورای الزهرا و نیز تقدیر از فرماندهان پایگاه های بسیج منطقه شد.
برچسب ها: شهردار ، دیدار ، ایثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار