سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل‌قاپ سابقه‌دار با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا در حال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی بودند که موتور سیکلت با پلاک مخدوش که درحال زاغ زنی بود را مشاهده و به صورت نامحسوس آن را زیر نظر گرفتند.

وی گفت: متهم اقدام به سرقت موبایل یکی از شهروندان نموده که ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شده و نسبت به دستگیری سارقان اقدام کردند و پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز موتور سیکلت متهم با برخورد به جدول زمین خورده و متوقف شد که ماموران به دستگیری سارق اقدام نمودند.

 این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که موتور سیکلت مذکور سرقتی می‌باشد و در بازرسی از متهم یک دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت نموده بود کشف شد.

سرهنگ محمد افشار خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده و به ۱۳ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و اظهار داشت که اموال مسروقه را به یکی از اتباع کشور‌های همسایه به فروش می‌رسانده که شناسایی مال خر در دستور کار پلیس قرار دارد و در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد.

همچنین سرهنگ افشار توصیه کرد: در معابر و مکان‌های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری استفاده کرده و همچنین در صورت استفاده از تلفن همراه در اماکن عمومی تا حد امکان نسبت به اطراف خود هوشیار باشند تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار