طی تفاهم نامه‌ی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیمه مازاد درمان افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور قرار می‌گیرند.

 به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران؛ در راستای سیاست‌های دولت یازدهم در حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر کشور بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تفاهم نامه‌ای در محل پارک فناوری پردیس امضا شد.

براساس این گزارش، این همکاری در زمینه بیمه مازاد درمان افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان کشور به استناد قانون بیمه همگانی خدمات درمانی کشور مصوب سال 1373، مقررات و آیین نامه‌های شورای‌عالی بیمه سلامت ایران و شرایط عمومی بیمه درمان و با لحاظ شرایط بیمه‌گر آن در سطح کشور باید اقداماتی را به انجام برسانند.

براساس گزارش‌ها، براساس این تفاهم نامه مسئولیت کلیه امور مربوط به بیمه درمان مکمل بیمه شدگان در راستای اجرای این تفاهم نامه به عرصه سازمان بیمه سلامت است این تفاهم نامه با موضوع بیمه عبارت است از جبران بخشی از هزینه‌های درمانی ناشی  از بیماری و یا حادثه که در تعهد بیمه‌گر باید نبود در طبق شرایط قرار داد در تعهد بیمه‌گر قرار خواهند گرفت.

همچنین بیمه شدگان افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان هستند که پس از تائید شرایط آنها مطابق با شیوه نامه انتخابی بنیاد ملی نخبگان که از سوی آن بنیاد معرفی خواهند شد و مبلغ سیصد و پنجاه هزار ریال ماهیانه به ازای هر نفر تعیین گردیده است که پس از اعمال تخفیف ویژه ( معادل 40 درصد) بوده و مالیات برارزش افزوده مطابق قانون به آن مبلغ اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.