سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: صعود حق بازیکنانم بود و با بدشانسی از صعود بازماندیم.

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: تیمی که مستحق صعود بود به راحتی این شانس را از دست داد.

وی درباره مشکلات مالی و حاشیه ای تیمش تصریح کرد: اگر این تیم مشکل مالی نداشت، بازیکنانم در مسابقات و شناخت مدیریت باشگاه حاشیه امنیت داشتند، به طور حتم نساجی از گزینه های صعود بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه ابراز داشت: قرار گرفتن در رده سوم در بین سیزده تیم و همچنین کسب 37 امتیاز با توجه به مشکلات موجود در باشگاه از بازیکنانم سپاسگزاری می کنم.

دست نشان درباره صعود پدیده مشهد به لیگ برتر گفت: صعود پدیده مشهد را به لیگ برتر به مدیریت، کادرفنی و بازیکنانش تبریک می گویم اما بازیکنانم در دو بازی مقابل پدیده مشهد یک پیروزی و یک تساوی موفق به کسب چهار امتیاز شدند.

وی با اشاره به بدشانسی و کم تجربگی برخی از بازیکنانش در چند بازی این فصل اذعان داشت: در بازی مقابل شهرداری یاسوج بازیکنانم به درستی موفق به کسب سه امتیاز شدند که به حق شان نیز رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه اظهار داشت: تیم شهرداری یاسوج که برای بقا در این بازی نیاز به کسب سه امتیاز داشت در نهایت در برابر بازیکنان نساجی حرفی برای گفتن نداشت و با شکست مقابل نساجی از لیگ یک سقوط کرد.

دست نشان در پایان ضمن تشکر از بازیکنان و هواداران خونگرم نساجی افزود: از تماشاگران باتعصب نساجی که در گرما و سرما این تیم را تنها نگذاشتند و برای تشویق در ورزشگاه حضور می یافتند، تشکر ویژه دارم.

تیم نساجی مازندران در پایان لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با 37 امتیاز در رده سوم جدول ایستاد و از صعود بازماند./س

 

برچسب ها: فوتبال ، نساجی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.