عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: عدم تخصیص اعتبار کافی تنها مربوط به پروژه آزادراه تهران شمال نیست و اکثر پروژه‌های کشوری به دلیل عدم تامین اعتبار لازم به صورت راکد باقی مانده است.

"حمیدرضا پشنگ" عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پروژه آزادراه تهران-شمال و تاخیر در اتمام این پروژه گفت: پروژه آزاد راه تهران شمال یک پروژه ملی است و مختص به شهر و یا قسمت خاصی از کشور نیست، مطمئنا از برنامه زمان‌بندی برخوردار بوده و مجلس بر روند تکمیل این پروژه نظارت خواهد داشت.
  
وی ادامه داد: در حال حاضر زمان تکمیل این طرح بسیار طولانی شده که این مسئله به دلیل ضعف در تامین اعتبارات مالی و عوامل دیگر است.
 
نماینده خاش، نصرت آباد و میرجاوه در ادامه تصریح کرد: عدم تخصیص اعتبار کافی تنها مربوط به این پروژه نیست و اکثر پروژه‌های کشوری به دلیل عدم تامین اعتبار لازم به صورت راکد باقی مانده است.
 
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون عمران مجلس در پایان اظهار داشت: این عوامل باعث نمی‌شود که پروژه ملی آزاد راه تهران شمال از دستور کار خارج شده باشد زیرا اتمام این پروژه یکی از اولویت‌های کشوری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار