فرماندار چالوس از عمل نکردن پیمانکار قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال به تعهداتش مبنی بر پرداخت خسارت وارده به تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی روستاییان واقع در حاشیه این آزاد راه انتقاد کرد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: طبق اسناد موجود،پیمانکار این طرح متعهد شده بود علاوه بر رفع نقاط حادثه خیز این محور ارتباطی نسبت به پرداخت غرامت ناشی از خسارات وارده به تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی روستاییان حاشیه قطعه چهارم آزاد راه اقدام کند که متاسفانه تاکنون اقدامی نکرده است.

وی ادامه داد:بارها روستاییان حاشیه این آزاد راه نسبت به خلف وعده پیمانکار قصد تجمع اعتراض آمیز مقابل فرمانداری و یا تصمیم به جلوگیری از ادامه روند عملیات اجرایی این طرح را داشتند که با حضور بموقع مسوولان و قول مساعد نسبت به حل مشکلاتشان، آنان را دعوت به آرامش می کردند.

سینوا، سینوا چشمه، طلاجو، شهرآرا، مازوپشته، ذوات، دارکلا و علی آباد جزو روستاهای حاشیه قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال هستند.

فرماندار چالوس اظهار داشت:هم اکنون پیمانکار این طرح نه تنها به هیچکدام از تعهداتش عمل نکرده، بلکه متاسفانه بدون اطلاع مسوولان نهادهای ذیربط منطقه را ترک کرده است.

وی یادآور شد: شماری از روستاییان خسارت دیده با مراجعه به فرمانداری چالوس نسبت به این موضوع معترض بوده و خواستار تحقق مطالباتشان هستند.

رضایی همچنین با ابراز نگرانی از روند روز افزون وقوع سوانح ناگوار رانندگی و مرگ و میر احشام در این مسیر ارتباطی، مهم ترین عامل این تصادفات را رانش زمینه، ریزش کوه و استاندارد نبودن بعضی از پل ها بویژه پل کمربندی منتهی به شهرستان تنکابن دانست.

وی گفت: برای رفع این مشکلات نامه نگاری های فراوان با مسوولان نهادهای ذیربط بویژه استاندار وقت و جدید مازندران و وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت که متاسفانه تاکنون نتیجه ای نداشته است.

قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال به طول حدود 21 کیلومتر (مرزن آباد - چالوس ) در ماه فروردین امسال با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد تومان به بهره برداری رسید./س

انتهای پیام //

برچسب ها: پیمانکار ، آزادراه ، تعهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.