عضو کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به کنار گیری قرارگاه خاتم‌الانبیاء از طرح آزادراه تهران-شمال، گفت: مطالبات قرارگاه خاتم در آزادراه تهران-شمال تا کنون پرداخت نشده که این موضوع یکی از دلایل کناره گیری این پیمانکار از این طرح بوده است و به نظر نمی‌رسد این آزاد راه تا 15 سال آینده نیز به بهره برداری برسد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران همدان
؛علی نعمت چهاردولی در واکنش به کنار گیری قرارگاه خاتم از طرح آزادراه تهران-شمال، گفت: آزادراه تهران-شمال به منابع مالی بسیاری نیاز دارد که با توجه به سرمایه‌های اندک بخش عمرانی در کشور، بهره برداری این آزادراه در شرایط فعلی غیر ممکن است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، بیان اینکه قطعات دو و سه 8 هزار میلیارد تومان نقدینگی لازم دارد،افزود: تا جایی که اطلاع دارم بسیاری از مطالبات قرارگاه خاتم در آزادراه تهران-شمال پرداخت نشده که این موضوع یکی از دلایل کناره گیری این پیمانکار از این طرح بوده است.
چهاردولی اظهار کرد: در طرح آزادراه تهران-شمال پیمانکاران دیگری همانند پیمانکار چینی استفاده شد که این موضوع هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت، لذا آزمودن آنچه در گذشته امتحان شده خطایی بزرگ محسوب می‌شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم، عنوان کرد: با شیوه کنونی و کناره گیری قرارگاه خاتم و تفکرات غیرمعقولانه وزارت راه و شهرسازی به نظر نمی‌رسد این آزادراه تا 15 سال آینده نیز به بهره برداری برسد.
عضو کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان کرد: امیدواریم در جلسه‌ای که قرار است بین نمایندگان شمال کشور و نوبخت معاون رییس جمهور برگزار شود، مشکلات آزادراه تهران-شمال هرچه سریعتر برطرف شود./س
برچسب ها: آزادراه ، تهران ، شمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.