در ایام نوروز بیش از ۱۸ هزار نفر مراجعین به اورژانس و درمانگاه‌های بیمارستانهای این شهرستان و دو هزار نفر نیز مراجعه کنندگان به بخشهای کلینیک و پاراکلینیک بوده است.

دکتر یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: در ایام نوروز بیش از ۱۸ هزار نفر مراجعین به اورژانس و درمانگاه‌های بیمارستانهای این شهرستان و دو هزار نفر نیز مراجعه کنندگان به بخشهای کلینیک و پاراکلینیک بوده است و در مجموع به ۲۰هزار و ۲۸۵نفر در ایام نوروز در بیمارستانهای شهید مدرس (ره) و حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان خدمات درمانی ارایه شده است. 

وی افزود: تعداد ۲۲۷مورد عمل جراحی در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) انجام شده است که از این تعداد ۱۰۳ مورد اعمال جراحی اورژانسی و ۱۲۴مورد اعمال جراحی الکتیو بوده است. 

یزدانی تصریح کرد: یک هزار و ۷۵۴ نفر در بخشهای بیمارستانهای کاشمر بستری، که از این تعداد ۵۹۴ بیمار در بیمارستان شهید مدرس و یک هزار و ۱۶۰نفر در بخشهای بیمارستان حضرت ابوالفضل بستری بوده‌اند. عداد ۲۳۴ مورد زایمان در بیمارستان صورت پذیرفته است که از این تعداد ۹۶مورد بصورت سزارین و ۱۳۸مورد نیز زایمان طبیعی بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار