پرسنل اورژانس ۱۱۵ از تاریخ 92/12/25 لغایت 93/1/15 ، ۱۶۳۴ ماموریت اورژانسی در سطح استان چهارمحال و بختیاری را انجام دادند.

 دکتر فرامرز شاهین سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استانچهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: از تعداد ۱۰۹۰ماموریت انجام شده در سطح پایگاههای استان ۸۶۶ مورد ماموریت غیر تصادفی بوده که ۵۱۴ نفر از این تعداد در بیمارستانهای سطح استان بستری شده‌اند و ۲۲۴ مورد هم ماموریت تصادفی بوده که منجر به بستری شدن ۲۳۱ نفر شده است. در این مدت ۱۳۳ نفر بیمار با ناراحتی قلبی، ۵۸ نفر با بیماریهای تنفسی، ۵۶ بیمار با مسمومیت (مواد غذائی، داروئی و....) از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شدند. 

وی ادامه داد: همچنین در طول ایام نوروز ۵۴۴ نفر هم از خدمات پایگاههای سلامت در استان بهره‌مند شدند که از این تعداد ۲۴ نفر بیمار با ناراحتی قلبی، ۱۷ نفر بیمار سوختگی، ۴ نفر سقوط و ۱۱ نفر هم مسمومیت به این پایگاه‌ها مراجعه کرده‌اند. ما بقی بیماران با مشکلات جزئی به این پایگاه‌ها مراجعه کردند. 

شاهین خاطر نشان کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با داشتن ۳۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای و ۲ پایگاه سلامت نوروزی از تاریخ 92/12/25 لغایت 93/1/15 در قالب طرح امداد سلامت نوروزی در سطح استان به هموطنان عزیز ارائه خدمت نمود. 



انتهای پیام/
برچسب ها: اورژانس ، تصادف ، جاده ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار