فعال‌سازی بخش ترانزیت چابهار توسعه محور شرق را در پی دارد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان .، رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشستی با کارکنان سازمان، طی سخنانی ضمن تبریک مجدد به مناسبت سال جدید و نامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: با گذشت بیش از 18 روز از این ایام از همه دست اندر کاران و همکاران در تکریم میهمانان نوروزی و ارایه خدمات شایسته قدردانی می کنم.

"حامدعلی مبارکی" افزود: یکی از بزرگ ترین مزیت های چابهار مزیت ترانزیتی آن است، که فعال سازی آن می تواند باعث توسعه محور شرق کشور شود.

وی اضافه کرد: همدلی و همگرایی خوب مدیران اجرایی، کارشناسان و همه همکاران مجموعه یکی از ویژگی هایی است که می تواند در تکمیل زیر ساخت ها و پیشرفت رفاه مردم شریف و میهمانواز موثر واقع گردد.

وی اظهار کرد: مدیران و مسئولان سازمان می توانند برخی از قوانین و مقررات دست و پاگیر که مانع روند جذب سرمایه گذاری و یا کارهای توسعه ای می شود برطرف کنند و این امر جز با همدلی و همکاری محقق نمی شود.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار با اشاره به این که یکی از اهداف مهم، جایگاه همکاری های بین المللی این منطقه است، افزود: چابهار به لحاظ داشتن توانمندی و پتانسیل های بالا می تواند برای تعاملات بین المللی برای کشورمان حائز اهمیت باشد و جهت دستیابی به این مقام بایستی تمام توانمان را بکار گیریم همه در این مسیر مسئولند و سرعت و دقت را با تمام توان باید بکار گیریم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.