مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته در قبال شرکت مسافرتی الیزه گشت با وی گفتگو کردند.

 به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت:  در اولین ساعات بعد از اطلاع از اقدام شرکت خدمات مسافرتی الیزه گشت  در رها کردن مسافرین در کشور ترکیه  کمیته رسیدگی به شکایات در همان شب تشکیل جلسه فوق العاده داد  تا ضمن احضار مدیران دفاتر مسافرتی که اقدام به فروش تورهای شرکت الیزه نموده بودند با شرکت های هوایی و دفاتر کارگزار در کشور مقصد در خصوص ارائه خدمات به مسافرین شرکت مذکور وارد مذاکره شوند.

وی ادامه داد به کمک شرکت های هوایی و دفاتر خدمات مسافرتی توانستیم مدیریت بحران را در ارائه خدمات به مسافرین در کشور ترکیه انجام دهیم.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران گفت: با شکایت دفاتر خدمات مسافرتی و مسافرین از شرکت الیزه پرواز  پروانه  این شرکت به طور  دائم لغو و مدیر عامل این شرکت با دستور قضایی ممنوع الخروج گردیده اند.
 
خسروآبادی در خصوص جلوگیری از چنین رویدادهایی پیشنهاد داد: تا شرکت های بیمه ای معتبر ضمانت دفاتر خدمات مسافرتی که اقدام به برگزاری تورهای بزرگ می نمایند را  بر عهده بگیرند و همچنین میزان ضمانت های میراث فرهنگی از تورگردانان افزایش یابد.

در پایان خسروآبادی در قول  93سال ای مدیر کل میراث فرهنگی تهران به شهروندان گفت : با مشارکت شهرداری تهران ،و فرمانداران و شهرداری های شهرستانهای استان تهران خدمات تهران کارت در  سال 93 استمرار خواهد داشت و تورهای شهرستان گردی  ویژه ساکنین شهر تهران وتورهای تهران گردی نیز ویژه ساکنین شهرستان های استان تهران برگزار می گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: میراث ، تور ، مسافرت ، دفاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار