"مدیریت فرهنگی" را باید به افراد متعهد و دارای تخصص لازم سپرد.

کامران شر‌فشاهی شاعر در گفتگو با خبرنگار  ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در واقع اهمیت بیشتر فرهنگ در جامعه و روزگار ما نسبت به اقتصاد آشکار است و بیشتر مشکلات ما ریشه فرهنگی دارد.
 
وی افزود: تا زمانی‌که به مشکلات فرهنگی فائق و چیره نشویم نمی‌توان مشکلات اقتصادی را بر طرف کرد ،در سال جدید تلاش و جدیت بیشتری باید در زمینه فرهنگ صورت گیرد و در این زمینه باید چاره‌ای برای هر مدیریت فرهنگی اندیشید که سال‌ها این مشکل فرهنگ جامعه و کشور ما را فرا گرفته است. 
 
این شاعر ادامه داد: متاسفانه بسیاری از متولیان فرهنگی دارای اشراف و تسلط کافی بر حوزه فرهنگ نیستند و با فلج کردن فرهنگ کشور مانع از ایجاد تحولی اساسی و ریشه‌دار در این زمینه شدند.
 
شرفشاهی تصریح کرد: باید به سراغ افراد متعهد و دارای تخصص لازم برای مدیریت فرهنگی کشور برویم و از افرادی که نه تنها دانش بلکه احاطه فرهنگی نیز ندارند استفاده نکنیم تا موجب دلسردی عرصه فرهنگ نشود. 
 
وی خاطر نشان کرد: در گام بعدی به فرهنگ اهمیت داده شود و حرف‌ها در زمینه ارتقاء فرهنگ جنبه عملی بگیرد به خصوص باید به فرهنگ غنی  و ریشه دار در جامعه ما، توجه شد افراد بسیاری بودند که از فرهنگ دم زدند اما مجالی برای کار فرهنگی فراهم نکردند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، تعهد ، تخصص ، مدیریت ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار