شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه دو گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه بازیافت سال 92 شامل کنترل و جمع‌آوری زباله‌های تر و خشک،‌ کنترل جمعیت جانوران مضر شهری و زنده‌گیری سگ‌های ولگرد است.

 علیرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: عملکرد واحد بازیافت و محیط زیست این ناحیه شامل ساماندهی 36 غرفه بازیافت، ‌جلوگیری از فعالیت غیرمجاز و تفکیک پسماند خشک،‌ برگزاری 24 کلاس آموزشی با موضوع پسماند و کنترل امکانات و تجهیزات ‌کارگری و خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک به طور مستمر در محدوده ناحیه و کنترل جمعیت جانوران مضر شهری حدود هزار و 500 منفذ و زنده‌گیری و اتلاف سگ‌های ولگرد برابر برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با ستاد محیط زیست حدود 20 قلاده بود.
 
وی افزود:‌ 2 هزار و 210 عدد توزیع مخازن ویژه پسماند خشک به مدارس،‌ ادارات،‌ مساجد،‌ سازمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و توزیع 500 عدد کتب زیست محیطی در خصوص موش و بازیافت از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است که در سال 92 انجام شد.
 
شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 2 در ادامه اظهار داشت: هزار و 800 تن پسماند خشک نیز از سطح ناحیه جمع‌آوری شد و 1000 عدد بروشورهای محیط زیستی در سال 92 پخش شده است و 13 ایستگاه اطلاع‌رسانی و آموزش شهروندان در سطح ناحیه اجرا شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: 12 کارگاه آموزشی موش و دو همایش به مناسبت به روز بدون نایلکس نیز برگزار شده است 185 پیام به 137 در خصوص سگ، موش و فاضلاب نیز داده شده بود.
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیافت ، شهرداری ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار