اگرچه سعی شده است که در چند ماه اخیر بخشی از مشکلات "حوزه بهداشت و درمان" رفع شود اما این حوزه همچنان با "کمبود اعتبارات" و ضعف مدیریتی همراه است.

دکتر شهلا میرگلوبیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در چند ماه اخیر اگرچه سعی شده تا بخشی از مشکلات این حوزه رفع شود اما جز کاهش التهاب ناشی از کمبود دارو می‌توان گفت تغییر چندانی در مشکلات بهداشت و درمان کشور رخ نداده است و هنوز هم حوزه سلامت از نبود اعتبارات در رنج است.

وی گفت: البته تمام مشکلات این حوزه را نمی‌توان به نبود اعتبارات ربط داد بلکه در بسیاری از جاها عمده مشکلات ناشی از ضعف مدیریت است.

وی با بیان اینکه به علت مدیریت نامناسب در برخی از بخش‌های این حوزه حتی اعتبارات تاحدی فراهم گردیده اما مدیریت نادرست منجر به صرف هزینه‌ها در جای نامناسب گشته است خاطرنشان کرد: مردم گروه هدف این حوزه به حساب می‌آیند و رها کردن مشکلات حوزه سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

وی افزود: همانگونه که شاهدیم در دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های تابعه آنها دیده می‌شود اعتبارات درجایی غیر از جای خود هزینه می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، اعتبارات ، سلامت ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.