به گزارش
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خیابانی را همه به خاطر گزارش تاریخیاش در راه صعود ایران به جام جهانی فرانسه 98 در ملبورن به خاطر میآورند و خیلیها معتقدند او این پتانسیل را دارد که از هر بازی معمولی و حتی از بازیهای دسته چندم فوتبال ایران هم یک حماسه ملی بسازد. جواد عادت ویژهای در فراهم کردن اسباب گاف برای اهالی ورزش دارد و همین گزارشات شیرین او باعث شده تا یکی از مجربترین گزارشگران ایران به حساب آید.
گفتنی است که جواد خیابانی علاوه بر حضورش در تلویزیون در عرصههای اقتصادی دیگری هم فعالیت میکند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
«جواد خیابانی» روزی در نشریات مکتوب هم فعالیت میکرد و جالب این که خیلیها این نشریه را برای تبلیغات فراوان آن میخریدند. البته باید گفت که او علاوه بر کار گزارشگری و تهیه کنندگی چند برنامه ورزشی و اجتماعی، یک دفتر تبلیغاتی نیز دارد.
دفتر تبلیغاتی او «کانون آگهی و تبلیغات» نام دارد و ظاهراً زمانی که در سازمان صدا و سیما حضور ندارد، میتوانید او را در دفتر تبلیغاتیاش پیدا کنید اما لازم به ذکر است که اکثریت خیابانی را به خاطر گزارشات مهیج و فراموش نشدنیاش میشناسند و همین امر باعث شده که هم خودش و گزارشات شیرینش در اذهان باقی بماند.
انتهای پیام/