سرمربی تیم العین امارات در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و العین امارت گفت : فردا در تبریز بازی سختی داریم و سعی داریم با ارائه یک بازی خوب نتیجه مناسب را کسب نماییم .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم العین زلاتکو دالیچ در خصوص تیم تراکتورسازی گفت : تراکتورسازی تیم خوب و با تجربه ایست بازیکنانی چون کریمی را دارد که بازی سازی بسیار خوبی دارد ، تنها مشکل تیم ما برای بازی فردا هواست ، چراکه اخلاف دمایی بالایی وجود دارد و این کار را برای ما سخت می کند ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم که با کسب نتیجه در این بازی به صورت مستقیم صعود کنیم .

او در خصوص استقبال مسئولین تیم تراکتورسازی گفت : بار دوم است که به ایران آمده ام ، استقبال خوبی از ما صورت گرفت و من همین جا تشکر می کنم و بار اولی که آمده ام یک بر صفر مقابل استقلال تهران برنده شده ام . و امید دارم این برد ها را تداوم بخشم. 

تراکتور تیم بسیار قدرتمندی است و بازی بسیار خوبی ارائه می کند و من می دانم فردا هواداران زیادی به استادیوم می آیند و مطمئنم شرایط متفاوتی نسبت به بازی قبلی دو تیم حاکم خواهد بود درست است در بازی قبلی ما برنده شدیم ولی این برد انرژی زیادی از ما گرفت و شرایط در این بازی برای ما بسیار سخت است . 

او در خصوص نقاط ضعف تراکتورسازی تبریز گفت : من نمی توانم نقاط ضعف این تیم را بگویم ولی در بازی قبلی دیدم که تراکتورسازی در میانه میدان بسیار خوب عمل می کند و پاسکاری های پرتعداد و حرفه ای را انجام می دهد ما سعی داریم با یک پرس ایده آل جلوی کار خط میانه تراکتور را بگیریم . 
 
الکس بروس بازیکن استرالیایی تیم العین در خصوص بازی فردا گفت : درست است در العین این تیم را بردیم ولی شرایط در این بازی بسیار سخت است چراکه در تبریز و در این شرایط آب و هوایی بازی کنیم . این شرایط برای هر دو تیم است ولی برای ما که اختلاف دمایی زیادی با تبریز داریم شرایط سخت است . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار