اعضای تیم بنیادکار عصر جمعه هشتم فروردین با پرواز ایران ایر از تاشکند وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شده و با استقبال نماینده باشگاه فولاد راهی هتل المپیک تهران شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم بنیادکار سپس روز یک‌شنبه (امروز) عازم اهواز شده و در هتل پارس این شهر مستقر می‌شود تا آماده بازی با تیم فولاد ایران در چارچوب دور چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود.

این تیم همچنین قرار است طی امروز و فردا 2 جلسه تمرین در اهواز برگزار کند. خبر دیگر اینکه تیم بنیادکار 2 بازیکن کلیدی خود را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

خیرالله کریموف، مدافع وسط و کاپیتان با سابقه این تیم در دیدار رفت مقابل فولاد ایران کارت زرد گرفت و 2 اخطاره شد و بازی برگشت این 2 تیم در اهواز را از دست داد.

کارلس کوتو، هافبک نفوذی اسپانیایی بنیادکار نیز در آخرین تمرین این تیم در تاشکند دچار آسیب دیدگی شدید شد و بنا بر اعلام کادر پزشکی باشگاه بنیادکار در دیدار برابر فولاد ایران حضور نخواهد داشت.

دیدار برگشت تیم‌های فولاد ایران و بنیادکار ازبکستان ساعت 18:30 سه‌شنبه دوازدهم فروردین در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

در دیدار رفت در تاشکند، 2 تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار