سرمربی تیم العین امارات گفت: به نظرم کار سختی در مقابل تیم نفت تهران خواهیم داشت چرا که این تیم در صدر لیگ برتر قرار دارد و دارای قدرت بالایی است.

دالیچ: کارسختی در مقابل تیم صدرنشین لیگ برتری خواهیم داشتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران زلاتکو دالیچ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به ایران آمدیم تا یک بازی خوب و قابل قبولی انجام دهیم و نتیجه این دیدار را کسب کنیم  از طرفی دیگر تساوی هم می توانند برای ما خوب باشد.

وی بیان کرد: انتظار داریم که حریف سرسختی داشته باشیم و می‌دانیم حریف ما صدرنشین لیگ ایران است به همین جهت هم ما و هم تیم نفت در صدد هستیم تا نتیجه بازی را جبران کنیم. ما در بازی مساوی کردیم ولی نفت تهران بازی اول خود را باخته است و تلاش می کنیم تا نتیجه خوب بگیریم تا وضعیتمان بهتر شود.

سرمربی تیم العین امارات عنوان کرد: آماده سازی طولانی داشتیم چون تعداد زیادی بازیکن مصدوم داشتیم اما مهم ترین نکته این است که در این باز عمر عبدالرحمان حضور دارد و با توجه به تمرینات خوبی که شروع کرده است امیدواریم بتوانیم پیروز میدان باشیم چرا که من به تیمم و بازیکنانی که دارم اعتماد کامل دارم.

وی افزود: در یک برهه زمانی مهم هستیم، یک بازی سخت را 2روز قبل انجام دادیم و باید بگویم که من به بازی فکر می کنم و در کل کار ما در مقابل تیم نفت تهران سخت خواهد بو.د اما امیدوارم بتوانیم نتیجه این دیدار را کسب کنیم و در حال حاضر نیز این تیم از تیم های سپاهان، فولاد، استقلال که تیم‌های خوبی لیگ ایران هستند بالاتر قرار دارد و این مسئله نشان می‌دهد که تیم نفت تهران از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: لیگ ، برتری ، صدرنشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار