اعتصاب کارکنان فرودگاههای آلمان سبب لغو صدها پرواز شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، اتحادیه کارکنان هواپیمایی آلمان درخواست اعتصاب سراسری را در این کشور مطرح کرده است.

براساس این اعتصاب، کارکنان فرودگاه های آلمان دست از کار می کشند. این اعتصاب فرودگاههای شهرهای مونیخ، کلن و فرانکفورت را دربر می گیرد. به علت همین اعتصاب که از امروز شروع می شود شرکت هواپیمایی لوفتهانزا 600 پروازش را لغو کرده است. مسیر بسیاری از این پروازهای لغو شده در داخل آلمان و اروپا بوده است. با این حال، تعداد زیادی از پروازها به آمریکا نیز لغو شده است از جمله پروازها به بوستون، شیکاگو، دالاس، لس آنجلس، نیویورک، سیاتل و سانفرانسیسکو.

اعتصاب کنندگان که در داخل فرودگاههای آلمان کار می کنند افزایش حقوق خود را خواستار هستند. گفتگوها برای حل این مشکل، قرار است از هفته آینده شروع شود.

فرودگاه بین المللی فرانکفورت بزرگترین فرودگاه این کشور است و سومین فرودگاه بزرگ اروپا به شمار می رود. به گفته دییتر هالیک سخنگوی مدیریت فرودگاه فرانکفورت، تاکنون پانصد و چهل و شش پرواز در این فرودگاه لغو شده است. پروازهای لغو شده بیشتر پروازهای داخل آلمان یا پرواز به مقصد کشورهای اروپایی بوده است.

با اعتصاب کارکنان هواپیمایی آلمان، هزاران مسافر امروز با تاخیر در پروازها یا سرگردانی در فرودگاهها مواجه می شوند. این مشکل بویژه برای مسافران خارجی خواهد بود که به آلمان می آیند یا می خواهند از این کشور خارج شوند. از مسافران خواسته شده است پیش از آمدن به فرودگاهها، با تماس تلفنی از برقرار بودن پرواز خود اطمینان حاصل کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار