"حمید لولایی"بازیگر طنز تلویزیون با "معجزه نوروزی " و "عروس 77 "جایگاه خود را در بین مردم تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در روزهایی که علاقمندی مخاطبان برای دیدن برنامه‌های نوروزی بیشتر می‌شود، دو سریال"عروس 77" و "معجزه نوروزی" راه را برای ورود سریال‌های متنوع در نوروز باز کرد.

اگر تا آن زمان رسم بر این بود که تلویزیون بیشتر با جنگ‌های نوروزی و برنامه‌های ترکیبی ساعات پخش برنامه‌هایش را افزایش دهد، تدارک دو سریال راهی بود که سال‌های بعد با حضور سه، چهار سریال تثبیت شد.

"عروس77" به کارگردانی مهرداد پوراحمد تهیه‌کنندگی منوچهر پوراحمد با بهره‌گرفتن از بازیگرانی چون جهانبخش سلطانی، پروین دخت یزدانیان، نعمت‌اله گرجی و نیلوفر محمودی داستانی خانوادگی و سرگرم کننده را درشبکه یک به نمایش گذاشت ، البته بازی "حمید لولایی" هم در مجموعه "معجزه نوروزی" بسیار مورد توجه قرار گرفت.

دیدن یک سریال با بازی اکبر عبدی، علیرضا خمسه، محمود پاک نیت، مینا جعفر زاده در سیزده روز عید خیلی‌ها را در نوروز 78 راضی نگه‌ داشت.

"هتل پیاده‌رو"به نویسندگی اصغر فرهادی و کارگردانی بهمن زرین‌پور تنها سریالی بود که هر شب روی آنتن می‌رفت و در کنار آن کم‌کم نام "اصغر فرهادی" هم به مجموعه اپیزودیک" قصه‌های دور هفت‌سین" درآن روزها سر زبان‌ها انداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: معجزه ، نوروزی ، برنامه ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار