سرپرست راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر از آمادگي كامل 30 اكيپ راهداري به منظور خدمت رساني به مسافران نوروزي خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از وزارت راه و شهرسازي، سرپرست راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر از آمادگي كامل 30 اكيپ راهداري به منظور خدمت رساني به مسافران نوروزي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر مهندس عبدالكريم اخترشناس با اعلام اين خبر گفت: تعداد 202 نفر از كاركنان راهداري به همراه 56 گشت راهداري مجهز به سيستم ناوبري و GPS ، 99 دستگاه انواع ماشين آلات سبك و سنگين و 25 راهدارخانه ثابت و سيار آماده خدمت رساني به مسافران نوروزي در محورهاي استان هستند.

وي خدماتي نظير نظارت و شستشوي علايم، پاك سازي مسير و پاركينگ ها، امداد رساني به تصادفات و پاك سازي آثار تصادفات از سطح جاده و آمادگي كامل در مواقع باران و بازگشايي محورها را از جمله وظايف اين عوامل ذكر كرد.

سرپرست راهداري استان بوشهر متذكر شد: به منظور ايجاد سفري ايمن براي مسافران ؛ تعداد 200 شعار ايمني نيز در نقاط مختلف استان از جمله مناطق توقف رانندگان و پرحادثه نصب خواهد شد .

وي تصريح كرد: ماشين آلات راهداري نيز در كنار راهدارخانه ها به ويژه در شب ها با چراغ گردان مستقر هستند تا مسافران با سرعت مطمئنه و آرامش خاطر در مسير تردد كنند.
مهندس اخترشناس آمادگي لازم براي هر گونه خدمات رساني به مسافران براي خلق خاطره اي خوش از استان را از مهمترين اهداف برشمرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: راهداری ، بوشهر ، مسافران ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار