مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
درراستای کارشکنی در روند مذاکرات، 395 نفر از نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به باراک اوباما رئیس جمهور این کشور خواهان شفافیت وی درباره برنامه هسته‌ای ایران شدند.
نشریه "اینترنشنال پالسی" نوشت: ایران باید شکایت از آمریکا به علت ماجرای استاکس‌نت را پیگیری کند و این کار می تواند زمینه‌ساز تدوین قوانین محکم تر علیه حملات سایبری باشد.
یک منبع دیپلماتیک ایتارتاس در وین که از روند مذاکرات باخبر است، گفت هیچ اصطکاک جدی تاکنون در گفتگوها رخ نداده است. وی گفت: "سطح اعتماد بسیار بالاست. در واقع، هیچ شکستی در دور قبل رخ نداد."
روزنامه الوطن اعلام کرد که بستن سفارت سوریه در آمریکا تصمیم خود مقامات سوری بوده است.
تمرین نظامی ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در جنوب فلسطین اشغالی در مرز نوار غزه برگزار می‌شود.
اولین روز از دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و نمایندگان کشورهای عضو گروه ۱+۵ در وین پایتخت اتریش به پایان رسید.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا روز سه‌شنبه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به تلاش برای "بازنویسی مرزهای اروپا " پس از جنگ جهانی دوم متهم کرد.
همه‌پرسی اکثریت کریمه به پیوستن این شبه جزیره به روسیه رای داد. اما به‌راستی چرا آمریکا با رای مردم کریمه برای الحاق به روسیه مخالفت می‌كند؟
روزنامه هاآرتص، چاپ فلسطین اشغالی دو نامه اعضای کنگره به رئیس جمهور آمریکا را نشانه اهمیت نقش کنگره در تحریمهای ایران ارزیابی کرد و به سنگ‌اندازی‌ها در روند دستیابی به توافق نهایی اشاره کرد.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار