مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: روزانه بالغ بر 240 تبعه آذری و یا مسافران خارجی با اتوبوس و از طریق این پایانه وارد کشور می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبنگاران اردبیل؛ رضا پناه افزود: این تعداد مسافر در قالب 9 اتوبوس که میانگین روزانه طی سال جاری است، وارد استان اردبیل می شوند.

وی خروجی مسافران از این پایانه و از طریق حمل و نقل عمومی را نیز روزانه 9 دستگاه اتوبوس عنوان کرد و ادامه داد: خروجی مسافران و اتباع آذری از این پایانه میانگین روزانه 284 نفر ثبت شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در 11 ماهه اول سال جاری نیز سه هزار و 113 دستگاه اتوبوس از این ورودی وارد کشور شده است، تاکید کرد: براین اساس 80 هزار و 631 نفر ورودی به پایانه بیله سوار ثبت شد.

وی میزان خروجی اتوبوس از این پایانه را در این مدت دو هزار و 875 مورد برشمرد و تاکید کرد: از طریق این تعداد اتوبوس نیز 95 هزار و 352 نفر از طریق پایانه بیله سوار خارج شده اند.

پناه با اشاره به افزایش مسافران در ایام تعطیلات نوروزی از این پایانه تصریح کرد: بیشتر این افزایش در زمینه خروجی دیده می شود که در این خصوص نیز امسال برنامه های مدونی برای رفاه حال مسافران اندیشیده شده است.

وی از آماده خدمات رسانی ویژه به مسافران نوروزی در این پایانه خبر داد و متذکر شد: تلاش خواهیم کرد که مدت زمان لازم برای اقدامات خروجی تسریع شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تردد ، مسافران ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.