رهبر ائتلاف جوانان 14 فوریه گفت: برخی انقلاب ملت بحرین را طایفه‌ای نشان می‌دهند یا توطئه‌ خارجی را به آن نسبت می‌‌دهند اما این اتهامات هرگز نمی‌توانند پوشاننده این واقعیت باشد که ملت بحرین می‌خواهند نظام خود را تغییر دهند زیرا این نظام طی دو قرن گذشته نشان داده به هیچ عنوان اصلاح‌پذیز نیست.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، راشد الراشد رهبر ائتلاف جوانان 14 فوریه با حضور در نشست مطبوعاتی که صبح امروز دوشنبه(26 اسفند ماه) در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار داشت: در سومین سالگرد انقلاب مردمی بحرین این سوال را می‌توان مطرح کرد که چرا با انقلاب ما با این شدت برخورد می‌شود و چرا اجازه داده شده تا ائتلافی بین‌المللی به سرکردگی آمریکا علیه انقلاب بحرین شکل بگیرد.

وی افزود: انتقلاب‌های متعددی در منطقه رخ داده اما بحرین تنها انقلابی است که شاهد نیروهای گسترده داخلی و خارجی است که این نشانگر اهمتی بحرین و نقش آن در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: برخی انقلاب ملت بحرین را طایفه‌ای نشان دهند یا توطئه‌ خارجی را به آن نسبت می‌‌دهند اما این اتهامات هرگز نمی‌توانند پوشاننده این واقعیت باشد که ملت بحرین می‌خواهند نظام خود را تغییر دهند زیرا این نظام طی دو قرن گذشته نشان داده به هیچ عنوان اصلاح‌پذیز نیست.

وی بیان کرد: چرا نیروهای سپر الجزیره وارد بحرین شده‌اند و تاثیر آنچه در سوریه می‌گذرد، در بحرین چیست و در نهایت آینده انقلاب بحرین به چه چیزی ختم خواهد شد؟ این‌ها سوالاتی است که همواره در رابطه با بحرین مطرح می‌شود که ما برای پاسخ به آن در تلاش هستیم.

راشد الراشد رهبر ائتلاف جوانان 14 فوریه در پایان خاطرنشان کرد: انتقاب بحرین با وجود خشونت‌ها و جنایاتی که علیه مردم این کشور می‌شود، ادامه دارد و این خود پیروزی بزرگی است و مردم قادر هستند در مقابل اشغالگران بیاستند و ما به پیروزی خود ایمان داریم.

رهبر ائتلاف جوانان 14 فوریه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این انقلاب تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: انقلاب توانست اشغالگران را محدود کند و این نیروهای خارجی برای به کارگیری زور به بحرین آمده‌اند و حامی آل خلیفه هستند و اینها باعث شده که دوگانگی نظام بر همگان ثابت شده و آن‌ها را رسوا کند.

وی ادامه داد: غرب هم می‌داند این نظام به صورت دیکتاتوری اداره می‌شود در نتیجه ملت بحرین می‌خواهد انقلاب را ادامه دهند و این نظام را که با توپ و تانک مشروعیت خود را بدست آورده است را سرنگون کنند، چرا که میدانیم توپ و تانک مشروعیت نیست.

رهبر ائتلاف جوانان 14 فوریه تصریح کرد: غرب اعتراف کرده که ادامه انقلاب بحرین بهای سنگینی برای آنها در پی خواهد داشت و همچنین اوباما طی روز های گذشته گفت که از دخالت نظامی در اکراین جلوگیری خواهد کرد و حال این سوال مطرح می‌شود که چرا از ورود نیروهای اشغالگر خارجی در بحرین جلوگیری نمی‌کند و این سکوت به چه معناست.

راشد الراشد افزود: ما به انقلاب خود ادامه می‌دهیم چرا که این انقلاب دستاوردهای زیادی داشته است و ما از کودتا صحبت نمی‌کنیم بلکه خواسته‌های ملت را مطرح می‌کنیم و این انقلاب چیزی جز این مهم نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: ملت ، بحرین ، نظام ، انقلاب ، آل خلیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار