یک تروریست تونسی اذعان کرد که 4 نماینده پارلمان بحرین به عناصر گروه تروریستی "صقور شام" کمک مالی می کنند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "ابوقصی"،تروریست تونسی که به تازگی از سوریه بازگشته است، در مصاحبه ای تلویزیونی در تونس اذعان کرد : 4 نماینده پارلمان بحرین از جمله "عادل المعاوده" و "عبدالمجید (عبدالحلیم ) مراد" ماهانه هزار دلار به هر کدام از نیروهای گروه تروریستی " صقور شام " می پردازند، و "ولید الطبطبائی " نماینده پارلمان کویت نیز در امر رساندن مبالغ مالی به دست صقور شام فعالیت می کند .

ابوقصی اظهار داشت که غیر از این چند نماینده پارلمان بحرین، بقیه نمایندگانی را که به حمایت از تروریست‌ها در سوریه می‌پردازند، نمی شناسد.

ابوقصی افزود: عادل المعاوده به ابوعیسی یکی از فرماندهان "صقور شام" گفت که هر یک از اعضای این گروه ماهانه هزار دلار دریافت خواهد کرد .

ابوقصی اعلام کرد که برخی از نمایندگان پارلمان بحرین اموالی کلان را برای خرید اسلحه و ساخت بمب و دیگر مهمات جنگی به گروه های تروریستی اختصاص داده اند .

این تبعه تونسی از سلفی بودن همه نمایندگانِ حامی تروریست های فعال در سوریه خبر داد و گفت: افراد دیگری در بحرین بغیر از نمایندگان پارلمان این کشور از گروه‌های مسلح فعال در سوریه حمایت می کنند، که من آنها را نمی شناسم .

ابوقصی اظهار داشت: پول‌ها به بانک‌های ترکیه فرستاده می شد و چون مرزهای ترکیه باز بود و مرزبان ها ما را بازداشت نمی کردند، ما از سوریه به ترکیه می رفتیم و پول خود را از بانک ها برمی‌داشتیم و در ترکیه خرج می کردیم یا به کشورمان می فرستادیم.

ابوقصی خاطرنشان کرد: ولید الطبطبائی نماینده پارلمان کویت نیز از گروه‌های مسلح حمایت می‌کند و بارها با فرماندهان گروه های مسلح دیدار و سلاح هایی را به آنها اعطا کرد و فرماندهان این گروه ها تاکنون اموال کلانی را دریافت کرده اند .

ابوقصی از مشارکت خود در درگیری های جسر الشغور ، الزاویه و باب عمر خبر داد  و افزود: دستوری از ترکیه دریافت کردیم که باید مناطق استان حمص (غرب) را حفظ کنیم و نگذاریم ارتش بشار اسد (رئیس جمهوری سوریه) مناطق حمص را به کنترل خود دربیاورد زیرا این مناطق به علت اینکه محل توزیع اسلحه هستند ، از اهمیت راهبردی زیادی برخوردارند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار