دبیر سیاسی دفتر جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: روند تحریف سخنان امام روح الله(ره) منجر به ایجاد شبهات دینی، اعتقادی و انقلابی خواهد شد و باعث غبار آلود شدن فضا و شکل گیری فتنه عمیق می‌شود

پویان غلامی سامان دبیر سیاسی دفتر جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه به نظر می‌رسد روند تحریف سخنان امام(ره) یک روند برنامه ریزی شده برای تخریب مکتب خمینی و اسلام ناب و برای انتقام گیری از اصل انقلاب است، گفت: تحریفات سخنان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و بیان خاطرات بدون سند  با یک شیب ملایم و دقیق از سال 1367 آغاز شد و از سال 1384 تا کنون نیز با یک برنامه‌ریزی دقیق به اوج خود رسیده است که البته رهبر معظم انقلاب در سخنانی  فرمودند :"از سال 67 - هميشه اين را گفته ام؛ بارها و بارها. علت اين است كه من صحنه را مي بينم؛ چه بكنم اگر كسي نمي بيند؟! چه كار كند انسان؟! من دارم مي بينم صحنه را، مي بينم تجهيز را، مي بينم صف آرائي‌ها را، مي‌بينم دهانهاي با حقد و غضب گشوده شده و دندان‌هاي با غيظ به هم فشرده شده عليه انقلاب و عليه امام و عليه همه اين آرمانها و عليه همه آن كساني كه به اين حركت دل بسته اند را"

دبیر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی افزود: ادامه این روند خطرناک و تحریف سخنان امام روح الله(ره) منجر به ایجاد شبهات دینی، اعتقادی و انقلابی خواهد شد و باعث غبار آلود شدن فضا و شکل‌گیری فتنه عمیق می‌شود و یقینا خروجیش چیزی جز استحاله اسلام نبوده و با حرکت‌های مخملی شاهد ظهور اسلام امریکایی خواهیم بود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ایجاد فتنه 88 و شعله‌ور کردن آن، طرح حذف شعار مرگ بر امریکا، ایجاد شبه در جایگاه مترقی ولایت فقیه، توهین به مقدسات دینی و انقلابی، طرح شورای فقهی برای اداره کشور و یا هجمه علیه نهادهای انقلابی مثل شورای نگهبان، صداوسیما، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه  نیز در این راستا برنامه ریزی شده است.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: با کنار هم قرار دادن پازل‌های سیاسی این جریان، می‌توان به راحتی پیش بینی کرد که امپراتوری رسانه‌ای این تفکر منحرف و سازش کار با ژستی کاملا دیپلماتیک و روشنفکرانه در آینده نزدیک آتش سنگین خود را به سمت مقاومت اسلامی هدف خواهد گرفت که مصداق حقیقی آن بسیج ، سپاه و حزب الله است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار