برنامه"شب افروز" و "غزل‌نامه بهار" به تهیه کنندگی "ریحانه یزداندوست" در ایام نوروز پخش خواهد شد.

"ریحانه یزدان‌دوست" تهیه کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برای ایام نوروز 93 در ویژه برنامه تحت عنوان "شب افروز" و "غزل‌نامه بهار" را آماده پخش داریم.
 
وی در ادامه افزود: برنامه"شب افروز" کاری از گروه ایران و فرهنگ رادیو ایران است که به "نوروز" از دیدگاه فرهنگی می‌پردازد.  

این تهیه کننده بیان کرد: برنامه "شب افروز" بخش‌های مختلف و متنوعی دارد که شامل "تجلی نوروز در ادبیات فارسی"، "نوروز در فرهنگ عامه"، "نوروز در شعر فارسی" و "نوروز از نگاه اسلام" می‌شود.
  
"یزداندوست افزود: در قسمتی از این برنامه درباره موسیقی بهار به خصوص تصنیف‌هایی که از گذشتگان به جامانده محبت می‌شود.

وی تصریح کرد: قسمت دیگر برنامه "شب افروز" به تبریک هنرمندان و یادی از هنرمندانی در گذشته در سال 92 اختصاص دارد.  

این تهیه کننده اظهار داشت: برنامه "غزل‌نامه بهار" صرفا شعرخوانی است و شعرهایی از شاعران گذشته و معاصرانتخاب و توسط گویندگان برنامه خوانده می‌شود.   
 
ریحانه یزداندوست خاطر نشان کرد: برنامه"غرل‌نامه بهار" از 2 تا 15 فروردین ماه هر روز از ساعت 8:35 تا 9 با گویندگی "امیر نوری" و "سرود پاک نشان" پخش خواهد شد.  

گفتنی است، برنامه "شب افروز" به تهیه کنندگی "ریحانه یزداندوست"، گویندگی "حسن همایی و فاطمه میناخانی" و با حضور "فرزان افشار" به عنوان کارشناس 29 اسفند ماه از ساعت 22 الی 24 بر روی موج رادیو ایران قرار می‌گیرد.  

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.