بروز بودن و آمادگی همه جانبه دستگاه های اجرایی استان در مقابله با بحران ها، یک امر لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، زاهدی  در جلسه ستاد بحران استان در سنندج گفت: از آنجایی که حوادث و وضعیت بحران هیچگاه خبر نمی دهد، بنابراین دستگاه های اجرایی و متولیان امر باید همیشه آماده و مجهز باشند.
وی گفت: دستگاه های اجرایی باید بر اساس دستورالعمل ستاد بحران استان، آمادگی خود را برای همکاری در مقابله و رویارویی با بحران های احتمالی در جامعه افزایش دهند.
به گفته وی امروزه خشکسالی به عنوان تهدیدی جدی در جامعه بشمار رفته که باید برای کاهش آثار منفی آن اقدامات مورد نیاز با همکاری دستگاه های اجرایی و عضو این ستاد در سطح استان به عمل آید.
زاهدی افزود: همه باید با برنامه ریزی کارشناسی تلاش خود را برای جلوگیری از هرگونه نارسایی در حوزه آب و کشاورزی و دیگر بخش ها مضاعف کنیم تا از وقوع هرگونه حوادث و بحران های احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.استاندار کردستان واژگونی تانکرهای حامل مواد سوختی و شیمیایی در حاشیه برخی از منابع آبی و راه های ارتباطی استان را خطری جدی برای محیط زیست و سلامتی جامعه دانست و در ادامه خواستار تسریع در ساماندهی وضعیت محورهای پرتردد و حادثه خیز برای کاهش وقوع این گونه حوادث شد./ب

برچسب ها: بحران ، تانکر ، حاشیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.