مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: باتوجه به وجود امکانات مطلوب فرهنگی، تفریحی و رفاهی برای کارگران در مرکز استان پیگیری توسعه این امکانات به شهرستانی‌های استان و نیز در دست اقدام است.

محمدحسین ریاحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: استان یزد به عنوان یکی از قطب‌های بزرگ صنعتی در کشور از بیش از دویست هزار کارگر در حال فعالیت برخوردار است که این میزان کارگر به نسبت با مشکلات خاصی نیز مواجه هستند. 

وی افزود: مهم‌ترین اولویت ما در این اداره کل که بر مبنای سیاست اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استوار است که همان حفظ اشتغال پایدار موجود به جای ایجاد اشتغال نامولد و ناپایدار است که به عنوان مسئله اصلی بر کارگران و آینده شغلی آن‌ها نیز تأثیرگذار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن تأکید بر رسیدگی به مشکلات کارگران به عنوان قشری زحمتکش و موثر در جامعه خاطر نشان کرد: در راستای اهمیت بخشی به کارگران امکانات فرهنگی، تفریحی و رفاهی مطلوبی برای آن‌ها به ویژه در مرکز استان درنظر گرفته شده است، البته درصدد توسعه این امکانات در تمامی شهرستان‌های استان نیز هستیم و امیدواریم به زودی همه‌ی کارگران از این امکانات بهره‌مند شوند. 

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کارگر ، استان ، توسعه ، شهرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار