مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر گفت: هدف مهم ما در این صندوق تحت پوشش قرار دادن 5 میلیون روستایی، جدید طی 5 سال آینده است.

سیدحمید کلانتری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: درطی سه سال گذشته صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر تنها موفق به جذب 850 هزار نفر بیمه شده جدید بوده است که با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر علاقمندی و تحرک بیشتری در این خصوص و در سطح استان‌های مختلف کشور مشاهده می‌شود. 

وی افزود: هم‌چنین در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هدف بر این است که ظرف 5 سال جامعه هدف 5 میلیونی روستائیان را تحت پوشش قرار دهیم و بتوانیم علاوه بر حدود یک میلیون و 100 هزار نفر بیمه شده‌ای که در صندوق وجود دارند، 5 میلیون از نفر دیگر را نیز به این تعداد اضافه کنیم و به میزان بالای 6 میلیون نفر افراد عضو این صندوق طی مدت ذکر شده دست پیدا کنیم. 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر خاطر نشان کرد: به منظور دستیابی به این امر مهم درصندوق ضرورت دارد تا فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی به همراه تنوع بخشی و بالا بردن اثر بخشی این اقدامات گسترش یابد هم‌چنین نقش توانمندسازی صندوق با افزایش و تقویت نیروی انسانی متخصص نیز غیر قابل انکار است. 


انتهای‌پیام/

برچسب ها: پوشش ، صندوق ، عشایر ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار