راهنمايان گردشگري به منظور آشنايي مسافران نوروزي با اطلاعات گردشگري و تاريخي هرمزگان در همه شناورهاي مسافري استان مستقر مي شوند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ عباس نوروزي، مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان هرمزگان گفت: قرار است در دوره نوروز از يک راهنماي گردشگري در هر کدام شناورهاي مسافري فعال در هرمزگان مستقر شود. 

وي گفت: اين راهنماي گردشگري موظف است در طول مسير اطلاعات تاريخي و طبيعي استان را در اختيار مسافران قرار دهد.

نوروزي تصريح کرد : از آنجا که بخش زيادي از مسافران نوروزي به قصد خريد از بندرعباس به جزاير استان سفر مي کنند، در اختيار گذاشتن اطلاعات گردشگري و تاريخي استان به آنها مي تواند در ترغيب آنها براي بازديد از آثار تاريخي و طبيعي اين استان بسيار تاثير گذار باشد. 

وي در ادامه از همکاري اداره بنادر و دريانوردي هرمزگان و اداره کل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري اين استان براي ارئه خدمات مناسب به گردشگران دريايي ،خبر داد. 

نوروزي ادامه داد: همچون سال هاي اخير تلاش مي کنيم مسافران وقت زيادي براي گرفتن بليت شناور مورد نظر خود در اسکله ها صرف نکنند و بدون معطلي وارد شناور شوند. 

وي به برگزاري دوره هاي آموزشي براي رانندگان تاکسي فعال در بندرعباس اشاره کرد و گفت: رانندگان تاکسي با تمام جاذبه هاي گردشگري و تاريخي اين استان آشنا مي شوند تا اين اطلاعات را به مسافراني که از تاکسي آنها استفاده مي کنند، بدهند.

مدير کل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان هرمزگان گفت:پيش بيني مي شود در دوره نوروز تعدادزيادي از مسافران نوروزي به استان سفر کنند.

نوروزي همچنين از نظارت کامل نمايندگان اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان هرمزگان بر عملکرد تمام واحدهاي اقامتي و پذيرايي اين استان در دوره نوروز خبر داد.
برچسب ها: شناور ، مسافر ، گردشگر ، میراث ، اداره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار