نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: 600 میلیارد تومان در بودجه سال آینده برای آسفالت و تامین قیر رایگان راه‌های روستایی در کشور پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه‌خلخال در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای راه روستایی در خلخال اظهار داشت: با دعوتی که از معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی به عمل آمده قرار است میرشفیعی با سفر به خلخال و کوثر این روند را پیگیری کند.

وی گفت‌: در این سفر قرار است نحوه پیشبرد و توسعه راه‌های روستایی دو شهرستان جنوب استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم در نظر گرفته شود.

جعفری بنه خلخال تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس در مورد اختصاص 600 میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت، تامین قیر رایگان و توسعه راه‌های روستایی انتظار بر این است تا مسئولان استانی و شهرستانی زیرساخت‌های لازم را برای 100 کیلومتر آسفالت‌ریزی در سال آینده آماده کنند.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: این امر فرصت مناسبی است تا روستاهای خلخال و کوثر که دقیقا نصف میانگین استان از این نعمت برخوردارند شاهد افزایش میزان برخورداری از جاده‌های آسفالته و مناسب باشند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورایاسلامی در ادامه افزود: مسئولان باید محدودیت فصل کاری را هم در منطقه لحاظ کنند و با سرعت بیشتر در برنامه‌ریزی و عملیات اجرایی بکوشند تا از فرصت مناسبی که پیش آمده در توسعه راه‌های روستایی و انجام زیرسازی‌های لازم موفق عمل کنیم/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، راههای ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.