سهم صادرات غیرنفتی کشور می‌تواند با اجرای برنامه‌های تبلیغاتی تخصصی و کارشناسی شده در کشور‌های هدف بیش از پیش افزایش یابد.

هوشنگ فاخر عضو هیئت نمایندگان اتحادیه صادرکنندگان فرش ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: تبلیغات مؤثر و هدفمند در بازارهای جهانی از سوی رقبای فرش ایرانی مثل موکت و پارکت توانسته است سهم بسزایی از این بازارها را از آن خود کند.
 
وی افزود: در بیشتر کشورهای دنیا از جمله کشورهای اروپایی و صنعتی تبلیغات حرف اول را می‌زند و به شدت سلیقه مردم را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.
 
وی با اشاره به اینکه اتحادیه صادرکنندگان فرش ایران و نیز اتحادیه شهرستان‌‌ها برای رشد صادرات قالی ایرانی در کشورهای هدف تبلیغات زیادی کرده‌اند اظهار داشت: امیدواریم در دولت جدید از طریق برنامه‌های تبلیغاتی تخصصی و کارشناسی شده سهم صادرات غیرنفتی کشور مثل خرما، پسته، زعفران و خشکبار و نیز قالی در کشور‌های هدف  افزایش یابد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار