شرکت حمل و نقل ريلي رجاء براي نخستين بار طرح پاسخ‌گويي لحظه‌يي رجاء به مسافران را از نوروز سال 1393 اجرا مي‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛مدير ارزيابي عملکرد و پاسخ‌گويي به شکايات شرکت حمل و نقل ريلي رجاء با اعلام اين خبر افزود: سامانه‌هاي اطلاع‌رساني و ارتباط با مشتري اين شرکت با شماره تلفن 1539 در مراکز راه‌آهن کشور و شماره 55651415 – 021 براي تماس از شهرستان‌ها، همچنين سامانه پيامکي 3000139 آماده دريافت نظرها، پيشنهادها و انتقادهاي هموطنان درباره  سفر با قطارهاي رجاء و پاسخ‌گويي لحظه‌يي به آنان است.

حسين قرباني به سابقه 10 ساله سامانه اطلاع رساني و ارتباط با مشتري رجاء ( 1539 اشاره کرد و اظهار داشت: همکاران ما در اين مجموعه به صورت شبانه‌روزي در ارتباط مستقيم با مسافران ( قبل ، حين و بعد از سفر ) و پاسخ‌گويي به آنان هستند.

وي گفت: در حال حاضر متوسط زمان پاسخ‌گويي به مسافران «  5 /1روز » است که اين زمان در سال گذشته « سه روز » بود.

مدير ارزيابي عملکرد و پاسخ‌گويي به شکايات رجاء افزود: در11 ماهه امسال سه ميليون دقيقه تماس مردمي در سامانه مذکور ثبت شده است که ازجانب کارشناسان اين مديريت بصورت لحظه‌يي پاسخ‌گويي شده است.

قرباني به همکاري اين مديريت با شرکت راه آهن ج.ا.ا در نظارت بر فروش بليت‌هاي نوروزي امسال اشاره کرد و گفت: در اين جهت تعداد 260 هزار برگه نوبت دهي چاپ و در همه مراکز فروش بليت کشور توزيع شده و با اعزام 124 ناظر سيار و نامحسوس در قالب گروه‌بندي‌هاي منظم و مشخص بر عملکرد مراکز فروش در روزهاي پيش فروش نوروزي نظارت کرده‌ايم.

وي خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته و بر اساس گزارش‌هاي مردمي و بازرسي‌هاي انجام شده از جانب بازرسان و ناظران اين شرکت، 6 مرکز فروش به علت تخلف تعليق شده و به 30 مرکز فروش ديگر تذکر کتبي داده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قطار ، مسافر ، شکایات ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار