ملی پوش تیم بسکتبال مهرام با خوشحالی از پایان سال همراه با قهرمانی گفت: اگر قهرمان نمی شدیم عیدمان با خاطره ای بد تمام می شد. با این قهرمانی سال خود خود را با قهرمانی تمام کردیم.

 حامد حدادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از صحبت در مورد خوزستانی نبودن بازیکنان پتروشیمی و پاسخ مهران حاتمی توضیح داد: بحث خاصی نبود و تنها در پاسخ به حرفهای تماشاگران خوزستانی گفتم که این صحبتها را مطرح نکنید چون در تیم پتروشیمی یک بازیکن خوزستانی هم نیست. از طرفی احترام مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی برایم واجب است. من شاگرد حاتمی و همچنین دوست وی هستم و از دوران کودکی با او کار کرده ام.

حدادی اشاره کرد: با رفتن من به مهرام بازی زیبایی مقابل دو تیم رقم خورد و نتیجه چند بار عوض شد. پیوستن من به مهرام هم تصمیم شخصی بود چون بیشتر ترجیح می دادم در تهران باشم.

در ماهشهر باید روی بازیکنسازی کار کنند

وی در پاسخ به اینکه به جز خود وی و دورقی ها خوزستان بازیکن دیگری هم در حد تیم مدعی قهرمانی دارد که به پتروشیمی برود؟ تاکید کرد: به هر حال باید روی این موضوع کار کنند. پتروشیمی سالها در لیگ تیم داشته و در این زمانها بازیکن بومی هم در این تیم بوده است. در کل چندان دوست ندارم در مورد پتروشیمی حرف بزنم و تمرکزم بیشتر روی تیم فعلی ام است.

حدادی بعد از قهرمانی غرب آسیا از سالی که گذشت رضایت داشته و می گوید: واقع سال خوبی از نظر بسکتبالی و شخصی بود. با قهرمانی آسیا در فیلیپین و در نهایت قهرمانی غرب آسیا سال را به خوبی تمام کردیم. خیلی دوست داشتم که این قهرمانی را به دست بیاوریم چون در غیر این صورت عید برایمان با خاطره ای بد خراب می شد. خوشحالم با کمک بازیکنان دیگر، عیدی خوبی به هواداران تیم دادیم. در سال آینده هم سعی می کنیم همین موفقیتها را تکرار کنیم. جام جهانی که میدان سختی است اما تلاشمان را برای آن انجام می دهیم و از طرفی باید در مسابقات آسیایی هم موفق باشیم.

فکر نمی کردم امتیازم انقدر بالا باشد

سنتر تیم ملی در مورد دیدار فینال غرب آسیا اضافه کرد: نیمه اول با دفاع خوب ماهشهری ها و همچنین ضعف حمله ما مشکل پیش آمد. شوتهای پرعجله و بدی زدیم اما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و در کنار صمد و اوشین زحمت زیادی کشیدیم و اختلاف به وجود آمده را جبران کردیم.

وی در مورد آمار بازی خود گفت: من خودم هم تا بعد از بازی فکر نمی کردم که انقدر امتیاز آورده باشم. وقتی آمار را دیدم، تعجب کردم. اما در کل مهم نیست که چه کسی امتیاز آورده باشد، حتی به سایر بازیکنان تیم هم گفتم که هر وقت فضا خالی بود، شوت بزنید اما بعضی اوقات که بازی حساس می شود توپ به بازیکنی می رسد که بیشترین استفاده از آن را می کند. 

 سعی می کنیم همیشه با تیم باشیم

حدادی از مشکل پیش نیامدن در تیم با تکیه زیاد بر وی و صمد در ادامه لیگ گفت: قطعا هر تیمی برنامه ریزی خاصی روی دفاع و حمله دارد. ما در نیمه اول بازی فینال نتوانستیم خواسته های مربی را اجرا کنیم و همین شرایط شاید در فینال ایران هم پیش بیاید اما در مجموع سعی می کنیم همیشه با تیم باشیم و در زمانهای لازم امتیاز بیاوریم.

ملی پوش مهرام با بیان اینکه قهرمانی غرب آسیا را تجربه نکرده بود در مورد تاثیر صحبتهایش برای گرفتن پاداش و قول کیومرث هاشمی در این مورد گفت: نمی دانم که به حرف ما گوش کرده اند یا نه اما به هر حال این بحث تکراری شده و اگر واقعا پاداش بازیکنان را بدهند ما خوشحال می شویم. تنها حرفم این بود که همه ورزشها را به یک چشم ببینند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: حامد ، حدادی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.