سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری گفت: مراکز اقامتی ساری نیز آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی است و در همین ارتباط نیز جلسات ستاد اسکان نیز تشکیل شد و مدارس شهرستان نیز آماده پذیرش میهمانان نورزی است.

رجبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: در ستاد اسکان مربوط به آموزش و پرورش نیز امکان رزرو از سایر استان‌های کشور به صورت آنلاین فراهم است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی در سطح شهرستان ساری از خیابان خوابی مسافران نورزی جلوگیری می‌شود و به همین منظور نیز کمپ اقامتی در پارک بزرگ قائم شهرستان ساری برای میهمانان نورزی در نظر گرفته شد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساری به اقدامات انجام شده برای جذب میهمانان در پارک جنگلی شهرستان ساری نیز اشاره کرد و گفت: به بهره‌بردار پارک برای بهسازی سرویس‌های بهداشتی و محل تردد نیز تذکراتی داده شد و بهره‌بردار پارک ملزم به رفع مشکل بهداشتی این پارک بزرگ شهر ساری شد.

رجبی تصریح کرد: میزان ورودی پارک نیز نسبت به سال گذشته تغییری ایجاد نمی‌شود./س
 
برچسب ها: اسکان ، مسافران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهمان
۱۴:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
پارکی که شمادرنظر گرفتی انقدر شلوغ بود که جایی واسه مسافرا نداشت چون اونجا شهربازی بود و تمام مردم ساری ریخته بودن اونجا و تا صبح سر و صدا می کردند و بابت چادر زدن رو زمین از مردم پول قابل توجهی می گیرند.و هیچ امکاناتی هم نمی دادند