كارشناسان اقتصادي بخش كشاورزي در برنامه اقتصاد ،كشاورزي،توسعه به بررسي تاثير حوزه صنعت كشاورزي در تحقق اقتصاد مقاومتي مي پردازند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد، فريدون گل افرا كارشناس حوزه اقتصاد و عباس رجايي رئيس كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي امروز ميهمان برنامه اقتصاد ،كشاورزي،توسعه هستند تا تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه تقویت بخش كشاورزی را مورد بررسي قراردهند.

کشاورزی در بسیاری از کشورهای در حال توسعه بخش غالب اقتصاد ملی است و 45 تا 90 درصد تولید و 60 تا 96 درصد اشتغال جامعه را تشکیل می‌دهد، در کشور ما نیز کشاورزی ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید به آن‌ها پرداخت.

در چند سال اخیر که مقام معظم رهبری با تیزبینی خاص خود اقتصاد را جز اصلی ترین جهت‌گیری‌های کشور قرار داده‌اند موضوع بازبيني فعاليت هاي كشاورزي نيز مطرح شده كه بيان چيستي مؤلفه‌ها و پایه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه‌ی کشاورزی ،چگونگي آغاز اقتصاد مقاومتی در اين بخش از محورهاي مورد بحث در برنامه اقتصاد ،كشاورزي،توسعه اين هفته است.

برنامه اقتصاد ،كشاورزي،توسعه با موضوع  بررسي راهكاري هاي توسعه كشاورزي در ايران و افزايش سهم كشاورزي در اشتغال و در آمد زايي به همت گروه اقتصاد و كشاورزي روزهاي پنجشنبه ساعت 15 به مدت 30 دقيقه برروي موج اف ام رديف98 مگاهرتز تقديم شنوندگان مي شود.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار