فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد از ماموریت ویژه مجموعه تحت مدیریتی خویش در برخورد و جمع‌آوری عوامل توزیع مواد محترقه و منفجره در این منطقه خبر داد.

سرهنگ محسن صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت توجه هرچه بیشتر والدین به منظور پیشگیری از رفتارهای پرخطر احتمالی فرزندان خود و جلوگیری از صدمات چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: در همین ارتباط نیروی انتظامی این شهرستان نیز تمهیدات و تدابیر ویژه‌ای را در جهت برخورد و جمع‌آوری عوامل توزیع مواد محترقه و منفجره  اتخاذ نموده است و با افرادی که در جهت کسب منافع سودجویانه اقدام به فروش و توزیع اقلام غیرمجاز این چنینی می‌نمایند قاطعانه و جدی برخورد خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: به منظور مقابله و جلوگیری از وارد شدن صدمات و خسارات چهارشنبه آخر سال و حفظ آرامش و امنیت شهروندان ماموریت‌های ویژه‌ای برای پلیس تخصصی اطلاعات و نظارت بر اماکن تعریف شده است و روند بازرسی در سطح شهرستان تا چهارشنبه آخر سال استمرار خواهد یافت.

سرهنگ صفری در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به منظور حفظ امنیت شهروندان شریف این منطقه و اعمال بازدارندگی و مقابله با بزهکاران و هنجارشکنی‌ها در حد توان و چهارچوب‌های قانونی نهایت امکانات خویش را به کار خواهد بست.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار