بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل، رئیس مجمع عمومی و نمایندگان کشورهای مختلف جهان در مراسمی با سفیر و نماینده ایران نزد سازمان ملل متحد خداحافظی کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛دبیرکل سازمان ملل، رئیس مجمع عمومی و نمایندگان کشورهای مختلف جهان در مراسمی با سفیر و نماینده ایران نزد سازمان ملل متحد خداحافظی کردند.

"بان کی مون" که به همراه "جان اش"، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل در دیدار خداحافظی محمد خزاعی حضور یافته بود، از تلاش‌های هفت ساله سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در این سازمان جهانی قدردانی کرد.

جمع زیادی از نمایندگان کشورهای پنج قاره جهان نیز با حضور در این مراسم، با قدردانی از همکاری های نماینده ایران  نزد سازمان ملل متحد، نسبت به ملت، دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

برخی از روسای مراکز پژوهشی و دانشگاهی آمریکا که با نمایندگی کشورمان به ویژه در زمان حضور روسای جمهور در نشست های سالانه مجمع عمومی سازمان ملل همکاری دارند نیز در این مراسم حضور داشتند.

خبرنگاران ارشد رسانه های بین المللی مستقر در سازمان ملل متحد هم در مراسم خداحافظی نماینده کشورمان حضور یافتند و از تعامل مثبت آقای خزاعی با رسانه های گروهی در مدت ماموریتش قدردانی کردند.

محمد خزاعی از پنجم تیر 1386 سفارت و نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل متحد را عهده دار بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خزاعی ، عازم ، تهران ، نیویورک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار