وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت نظارت لازم و کافی بر مدارس غیردولتی گفت: هم اکنون مدارس غیردولتی زیادی با کیفیت بالا وجود دارد و با نظارت می توان به کیفیت دست یافت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ارتقای سطح کیفی آموزش ها در مدارس غیردولتی گفت: ارتقا کیفیت آموزشی و تربیتی استراتژی اصلی وزارت آموزش و پرورش در مدارس دولتی و غیردولتی است.

وی در ادامه افزود: کیفیت آموزشی و تربیتی زمانی افزایش می یابد که 6 رکن آموزش از جمله مدیریت نیروی انسانی، محتوای آموزشی، مقررات آموزشی، فضا و تجیهیزات و بودجه و امکانات ترمیم یابد که در این صورت می توانیم امیدوار باشیم تا آموزش و پرورش در آینده رشد داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اگر وزارت آموزش و پرورش نظارت لازم و کافی را بر مدارس غیردولتی لحاظ کند یقینا به کیفیت مورد انتظار می رسیم. همانطور که در حال حاضر هم مدارس غیردولتی زیادی با کیفیت بسیار بالا وجود دارد.

فانی همچنین درخصوص آزمون های ورودی مدارس غیردولتی نیز گفت: هر مدرسه آزمون ورودی خاص خود را برگزار می کند.

وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس دفتر بهبود مدیریت آموزش درآموزش و پرورش گفت: در حال حاضر ساختار سازمانی دفتر بهبود مدیریت آموزش و پرورش در قالب معاونت مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش پیش بینی شده است و مسئول آن احتمالا تا آخر امسال منصوب می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار