وزیر آموزش و پرورش از امضای تفاهم نامه ای در رابطه با حقوق شهروندی با معاونت حقوقی رییس جمهور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی‌اصغر فانی در مراسم امضای تفاهم نامه فی مابین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش اگر بر 4پایه آموختن برای دانستن، آموختن برای به کار بستن، آموختن برای زیستن و آموختن برای با دیگران زیستن حرکت کند می‌بینیم که مدرسه‌ها امروز خیلی خلأ دارند و این تفاهم نامه می‌تواند حلقه‌ای باشد که این آموختن برای با دیگران زیستن و آموختن برای زیستن را کامل کند.

فانی همچنین افزود: منابع طبیعی متعلق به همه است ما وقتی می‌توانیم در این جامعه و با دیگران زندگی کنیم که به حقوق دیگران تحت عنوان حقوق شهروندی احترام بگذاریم پس بنابراین امضای این تفاهم نامه شکل نمادین ندارد بلکه زمینه سازی برای این است که بتوانیم حقوق دیگران را در محیط زیست رعایت کنیم.

وی در ادامه با تاکید براین مطلب که در آینده‌ای نزدیک تفاهم نامه‌ای در رابطه با حقوق شهروندی با معاونت حقوقی رییس جمهور به امضا خواهد رسید اظهار داشت: تربیت یعنی زمینه‌سازی برای ایجاد رفتار مطلوب نسبتا پایدار در دانش‌آموزان است و برای تحقق این رفتار 4مرحله را می‌بایست طی کرد از جمله می‌توان به تغییر در دانش، بینش، رفتار فردی و رفتار گروهی اشاره کرد./
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار