مشاور وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت : برای تامین منابع مالی شرکت ها باید به مقوله جذب درآمد از طریق صنایع و منابع بالقوه استان نگاه ویژه ای داشته باشند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس محمد حاج رسولیها   در نشست اعضاء هیئت مدیره ، معاونان ، اعضای شورای فرهنگی و کمیته تحقیقات اداری در شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان  گفت : پیگیری فعالیتهای عمرانی و مباحث فرهنگی و همچنین اجرای برنامه هایی در راستای تحول اداری  شرکت های آب منطقه ای از مهمترین اهداف  سفر های استانی است .

 سرپرست معاونت طرح و توسعه آب منطقه ای هرمزگان  در این نشست با اشاره به مشکلات و چالش های موجود گزارشی از وضعیت منابع آبی استان ، میزان بارندگی سال جاری و همچنین وضعیت آب پشت سدهای استقلال ، جگین ، شمیل و نیان ارائه کرد .

حسین مویدی افزود : امسال یکی از سالهای خشک بود و با توجه به میزان بارندگی ۱۲۰ میلیمتری هیچ روان آبی نداشتیم و حجم مفید سد استقلال که یکی از مهمترین منابع تامین کننده آب شرب استان است تنها ۲۰میلیون   متر مکعب است و مشکلات سد جگین نیز به علت عدم تامین اعتبار همچنان پابرجا است ./س
 

 

برچسب ها: جذب ، درامد ، دستور کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.