عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ما از سلامت مرزبانان اطمینان کامل داریم و مطمئنیم که در خاک پاکستان قرار دارند به همین دلیل از دولت پاکستان درخواست کرده‌ایم که نهایت همکاری را برای آزادی این عزیزان انجام دهند.

محمدحسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در جلسه امروز کمیسیون مسئله 5 مرزبان ایرانی ربوده شده مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگانی از وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و ... حضور داشتند که در رابطه با اقداماتی که تاکنون برای آزادی این عزیزان انجام دادند سوالاتی پرسیده شد.
 
آصفری تصریح کرد: همچنین گزارشی از سوی نهادهای مربوط و پیگیری‌کننده در این رابطه به کمیسیون امنیت ملی ارائه شد و در حال پیگیری این مسئله هستیم.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ما از سلامت مرزبانان اطمینان کامل داریم و مطمئنیم که در خاک پاکستان قرار دارند به همین دلیل از دولت پاکستان درخواست کرده‌ایم که نهایت همکاری را برای آزادی این عزیزان انجام دهند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعات موثقی نیز در رابطه با کشورهای عربی حمایت کننده از این گروهک تروریستی در اختیار داریم که در زمان مناسب آنها نیز باید پاسخگو باشند اما در وهله اول برای ما آزادی و سلامت مرزبانان  اهمیت دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار