مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل آسیب‌دیدگی متناوب امید عالیشاه، کوتا شدن عضله همسترینگ وی است که برای حل این مسئله تمرینات ویژه‌‌ای برای وی طراحی شده است.

محمد‌رضا مولایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: معمولا در دویدن‌های سرعتی و حرکات انفجاری، عضلات همسترینگ تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند. در بازیکنان سرعتی مانند امید عالیشاه این عضلات قدرتمند‌تر و حجیم‌تر هستند. با افزایش سرعت، حجم عضله کوتاه می‌شود که به این منظور تمرینات کششی انجام می‌شود و در چنین مواردی دردیگر تمرینات کششی معمول جوابگو نیست و تمرینات خاصی در نظر  گرفته می‌شود و درحال حاضر برای امید عالیشاه چنین برنامه‌ای از سوی کادر فنی درحال اجراست. البته بعد از هر آسیب دیدگی احتمال بروز همان آسیب در ناحیه صدمه دیده تا مدتی زیاد وجود دارد ولی امیدواریم با اقداماتی که صورت می‌گیرد و اراده‌ای که در خود بازیکن وجود دارد، جلوی تکرار این آسیب گرفته شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمان پایان محرومیت خود نیز خاطر‌نشان کرد: دوران محرومیت رو به پایان است. قرار است تاریخ دقیق پایان آن را از فدراسیون استعلام کنیم و امیدوارم این موضوع قبل از بازی با داماش تمام شود.

*پزشکان همچنان نگران دست کفشگری

وی تصریح کرد: مهرداد کفشگری پس از آخرین تصویربرداری از دست خود، تمرینات تیمی خود را آغاز کرد، اما شرایط او هنوز برای حضور در میادین مطلوب نیست.

مهرداد کفشگری پس از آخرین تصویر برداری از دست خود مجوز حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرد.

کفشگری تمایل دارد که از بازی‌هایی که در اردوی مازندران دارند وارد ترکیب پرسپولیس شده و برای دقایقی بازی کند.

درحال حاضر گفته می شود، امکان این مسئله وجود دارد، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که پزشک جراح دست او هنوز شرایط وی را برای حضور جدی در بازی‌ها مناسب ندانسته است.

درحال حاضر نگرانی کادر پزشکی از این است که نقاط جوش خورده تحمل فشار ناشی از یک زمین خوردن سنگین را نداشته باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: معمول ، عضله ، احتمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار