مهدی کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو در اسفند ماه جاری نامه ای را به امضای خود به گمرک شهید باهنر جهت انجام صادرات ارسال کرده و گمرک مذکور اعلام کرد که این امضا را نمی شناسد و در پی آن مهدی کرباسیان در نامه ای خواستار معرفی نمونه امضای خود به گمرک شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،حسن عليدوستي مدير كل دفترصادرات در بخشنامه ای تصویر نمونه امضای مهدي كرباسيان بعنوان معاون وزيرورييس هيأت عامل سازمان توسعه ونوسازي معادن وصنايع معدني ايران راجهت امضاء و صدور مجوز ترخيص كالاهاي صادراتي مربوطه ابلاغ کرد.

در متن این بخشنامه آمده است:بپيوست تصوير نامه شماره 31714مورخ 92.12.11سازمان توسعه ونوسازي معادن وصنايع معدني ايران منضم به نامه شماره مورخ 92.6.14وزيرمحترم صنعت ،معدن وتجارت به همراه نمونه امضاء جناب آقاي مهدي كرباسيان بعنوان معاون وزيرورييس هيأت عامل سازمان مذكور جهت امضاء و صدور مجوز ترخيص كالاهاي صادراتي مربوطه جهت اقدام با رعايت ساير مقررات ارسال ميگردد.

 خواهشمند است دستور فرماييد مراتب را وفق بخشنامه مورخ 85.11.28 به كليه واحدها و گمركات تابعه نيز ابلاغ نمايند.

علت این امر این است که  مهدی کرباسیان مدیرعامل ایمیدرو در اسفند ماه جاری نامه ای را به امضای خود به گمرک شهید باهنر جهت انجام صادرات ارسال کرده و گمرک مذکور اعلام کرد که این امضا را نمی شناسد و در پی آن مهدی کرباسیان در نامه ای خواستار معرفی نمونه امضای خود به گمرک شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرباسیان ، گمرک ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار