وب سایت hse21.ir مدیریت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست شهرداری منطقه 21 راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 21 ، دکتر پیمان پور نصر قائم مقام منطقه با اعلام این خبر گفت : وب سایت اداره HSE منطقه رسماً از اسفند ماه 92 به بهره برداری رسید ، این وب سایت که در حال تکمیل و به روز رسانی است ، به منظور اطلاع رسانی ، آگاه سازی و آموزش طیف وسیعی از مخاطبین از جمله کارکنان شهرداری ، شهروندان ، شورایاران ، ادارات درون و برون سازمانی ، شرکتهای پیمانکاری و ... راه اندازی و در دسترس عموم قرار گرفت .
 
وی افزود : در این وب سایت بخشهای مختلفی مانند اخبار و گزارشات مصور ، بخشنامه ، دستورالعملها ، مطالب علمی -  آموزشی و سایر مستندات ، پیش بینی و گنجانده شده است .
 
قائم مقام منطقه 21 اظهار داشت : این وب سایت امکان دسترسی شرکتهای پیمانکاری شاغل در منطقه به خط مشی HSE  ، اهداف و دستورالعملها ، شیوه های اجرایی و سایر اطلاعات مورد نیاز در خصوص HSE را فراهم کرده است که این موضوع به اطلاع شرکتهای پیمانکاری حوزه های مختلف منطقه نیز رسیده است.
 
دکتر پور نصر همچنین گفت : بخش تالار گفتگو نیز به منظور استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات ارزنده مخاطبین و کاربران وب سایت در نظر گرفته شده است.
 
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : برنامه های آموزش مجازی جهت ارتقاء سطح آگاهی و اطلاع رسانی در زمینه HSE برای حوزه های مختلف منطقه در نظر گرفته شده است که از آن طریق بدون حضور افراد در زمان یا مکانی خاص امکان انتقال اطلاعات و داده وجود خواهد داشت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: مدیریت ، ایمنی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار