مراسم اختتاحیه پانزدهمین مجلس خبرگان رهبری، عصر دیروز چهارشنبه 14 اسفند ماه با ریاست "آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی"رئیس مجلس خبرگان، به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم اختتاحیه پانزدهمین مجلس خبرگان رهبری، عصر دیروز چهارشنبه 14 اسفند ماه - با ریاست "آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی"رئیس مجلس خبرگان، به مدت دو روز با حاشیه‌های خواندنی برگزار شد.



حضور خبرنگاران شبکه‌های داخلی در مجلس قدیم

در مراسم اختتامیه اجلاس خبرگان برعکس روز اول اجلاس تعداد کمی از خبرنگاران تصویری و مکتوب حضور داشتند که همچون روال‌ کاری همراه با هیجان به دنبال اعضای خبرگانی بودند تا بتوانند از این طریق از جزییات محرمانه اجلاس باخبر شوند.

جدیت بازرسان مجلس خبرگان رهبری در مراسم اختتامیه

تمامی بازرسان مجلس خبرگان رهبری با جدیت هر چه تمام در مراسم اختتامیه از ورود هرگونه وسیله‌ همچون موبایل از سوی خبرنگاران ممانعت کردند و از تخلف برخی خبرنگاران به همین منظور اظهار تعجب کردند.



کسانی که در اجلاس حضور داشتند

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، نمایندگان مردم استان‌های مختلف در مجلس خبرگان، آیت‌الله احمد جنتی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی وزیر اطلاعات و .... در این اجلاس حضور داشتند.

اختتامیه اجلاس خبرگان با سخنرانی آیت‌الله مهدوی کنی

پس از برگزاری جلسه محرمانه اعضای مجلس خبرگان رهبری، خبرنگاران به جمع اعضا پیوستند و آیت‌الله مهدوی کنی با تشکر از صبر و حوصله اعضا و خبرنگاران جهت پوشش خبری اجلاس به ایراد سخنرانی پرداخت.



اظهار امیدوراری آیت‌الله مهدوی کنی از 120 ساله شدن برای خدمت به نظام

آیت‌الله مهدوی‌کنی در اختتامیه اجلاس خبرگان خطاب به اعضای خبرگان ابراز امیدواری کرد که تا 120 سال در خدمت‌ نظام باشد.

آیت‌الله جنتی زودتر از همه رفت

آیت‌‌الله جنتی پیش از اتمام اختتامیه اجلاس خبرگان جلسه را ترک کرد.

خوش و بش علوی با آیت‌الله حیدری

وزیر اطلاعات که در کنار آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری نشسته بود دقایقی را با یکدیگر به خوش و بوش با وی پرداخت.

حضور غیر منتظره حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی در اجلاس

پس ازاتمام جلسه خبرگان، حضور غیر منتظره "حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی" معاون پارلمانی صدا و سیما برای خبرنگاران تعجب‌آور بود که وی علت حضور خود را دیدار با چند تن از اعضای خبرگان رهبری عنوان کرد.

خبرنگارانی که حاضر به ترک مجلس قدیم نشدند

پس از اتمام اجلاس پانزدهم خبرگان رهبری، هیچ کدام از خبرنگاران حاضر به ترک مجلس قدیم نشدند که با واکنش نیروهای امنیتی مواجه شدند و محترمانه خواستار خروج خبرنگاران از محل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار