رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای مجلس خبرگان بایستی نقد خود را با کمال دلسوزی و احترام در خصوص مسائل داخلی و بین المللی مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ "آیت الله محمدرضا مهدوی کنی" رئیس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم اختتامیه مراسم پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از دست اندرکاران این مجلس برای حضور فعال در این اجلاس اظهار داشت: این اجلاس برای پیشبرد اهداف انقلاب مفید و موثر است، طی این دو روز مسائل مختلف داخلی و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای خبرگان نیز تذکرات لازم را به مسئولان کشور دادند.
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اعضای مجلس خبرگان بایستی نقد خود را با کمال دلسوزی و احترام در خصوص مسائل داخلی و بین المللی مطرح کنند.

آیت‌الله مهدوی کنی اضافه کرد: مسائل مطرح شده از سوی اعضای مجلس خبرگان برای پیگیری داده می‌شود، فردا نیز در حضور رهبری معظم انقلاب جمع‌بندی نهایی این مسائل را ارائه خواهیم داد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب گفته‌اند باید اعضای خبرگان رهبری سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را به صورت قطعنامه برای مسئولان بیان کند و مسئولان نیز بایستی این مسائل را پیگیری کنند و مردم نیز از مسئولان پاسخ بخواهند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما حفاظت از رهبری است، ادامه داد: ما باید در این ارتباط موفق باشیم، این حوزه را حفظ کنیم چراکه حضور ما نباید فقط جسمانی باشد.

آیت‌الله مهدوی کنی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این اجلاسیه بیان داشت: این انقلاب به نام خمینی(ره) است و هرجا که این انقلاب می‌درخشد به خاطر نام امام خمینی(ره) است چراکه ما مدیون امام خمینی(ره) و شهدا هستیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر یاد امام خمینی(ره) و شهدا همیشه همراهمان باشد در رفتار و کردار ما بسیار تاثیرگذار است.

وی ضمن تشکر از مدعوین و میهمانان پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم مطالب مطرح شده در این اجلاس منشا خیر باشد و اعضای خبرگان رهبری فردا در حرم بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضور پیدا می‌کنند چراکه این حضور نشان می‌دهد که نام امام(ره) را فراموش نکردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدوی ، خبرگان ، نقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار