چهارمین و آخرین جلسه اجلاس پانزدهم دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری که عصر روز چهارشنبه با تلاوت آیات قرآن كریم آغاز به كار كرد، با انتشار بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، چهارمین و آخرین جلسه اجلاس پانزدهم دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری عصر روز چهارشنبه با تلاوت آیات قرآن كریم آغاز به كار كرد.
 
در این جلسه نیز تنی چند از اعضای این مجلس دیدگاههای خود را راجع به مسائل روز كشور در قالب نطق قبل از دستور بیان كردند.
 
حجت الإسلام و المسلمین علی فلاحیان ؛ نماینده مردم استانا خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به عنوان اولین ناطق، نكاتی را پیرامون ایجاد فرهنگ سراهای محله محور و كاركردهای آن بیان كرد.

وی در همین زمینه ترویج فرهنگ اسلامی، پر كردن اوقات فراغت و جلوگیری از بروز برخی مفاسد اجتماعی در سطح اجتماع را از كاركردهای مثبت این طرح دانست و آن را بسیار مؤثر ارزیابی كرد و تصریح كرد: با توجه به تأثیرات مثبت چنین طرحی می‌توان تمام افراد خانواده در هر سن و سالی را پوشش داد و آنها در قالب ارائه كتاب، نرم افزار و وسائل دیگر با احكام اسلامی ، روایات اخلاقی و عقیدتی و دیگر مسائل دینی آشنا نمود.
 
نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان همچنین با بیان آماده بودن زیر ساختهای طرح فرهنگ سراهای محله محور عنوان كرد: با اجرای این طرح عظیم دینی در سطح كشور و مناطق مختلف می توان مدعی شد علمای بلاد و روحانیون و دلسوزان جامعه بر فقه اكبر مد نظر آموزه های دینی قیام كرده اند.
 
وی در نهایت مهمترین عامل برای كنترل گذران اوقات فراغت را ارتباط روحانیت با خانواده های جوانان برای پیشبرد اهداف عالیه و سمت و سو دادن برنامه های تفریحی ، ورزشی و هنری دانست.

گفتنی است، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه پانزدهم اسفند ماه صبح ساعت 8 در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی (قدس سره) حضور بهم رسانده و با آرمانهای آن عزیز سفر كرده تجدید پیمان خواهند كرد. در ادامه برای دیدار یا مقام معظم رهبری در بیت معظم له حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار