عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم التزام هر چه بیشتر متصدیان فرهنگ كشور به شرع مقدس تاکید کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبد المحمود عبد اللهی" نماینده مردم استان اصفهان دومین نطق پیش از دستور در عصر امروز بود.
 
وی مقوله فرهنگ را محور سخنان خود قرار داد و درباره ترویج و تبلیغ بی عفتی و فرهنگ لاابلی‌گری در اجتماع هشدار داد.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین عبد اللهی، ساخت و ارائه برخی فیلم‌های ناهنجار و مغایر با احكام دینی را محكوم و در اینباره گفت: متأسفانه برخی از این گونه فیلم‌ها به راحتی در محافل گوناگون به نمایش در می‌آید و مسؤولان فرهنگی هم از خود موضع گیری مناسب نشان نمی‌دهد و با تسامح از كنار اینها عبور می‌كنند.
 
وی ادامه داد: این فیلم‌ها نه تنها با ارزش‌ها و آموزش‌های اولیه دینی ناهماهنگ است معیارها و مبانی انقلاب اسلامی را ناسازگار است و متأسفانه در شرائط فعلی تسامح در دادن مجوز به این فیلم‌ها بیشتر شده است.
 
عبداللهی همجنین افزود: این تسامح و عدم نظارت مع الاسف در مورد كتابها و محصولات فرهنگی مكتوب هم مشاهده می شود كه موجبات نگرانی را برای متدینین فراهم می آورد.
 
وی تصریح کرد: متأسفانه در این قسمت كتاب‌ها و نشریاتی كه بخاطر ناهنجاری‌ها اجازه انتشار نداشته امروز پیوسته اجازه نشریه می‌گیرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم التزام هر چه بیشتر متصدیان فرهنگ كشور به شرع مقدس و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب، تأكید كرد و تصریح نمود: با رصد كلمات امام راحل آنچه بسیار دیده می شود هشدار در مورد خطر انحراف از مسیر دین در قالب كالاهای فرهنگی و هنری است كه امام (ره) همگان را به رعایت احكام شرعی و مقابله جدی مسؤولان نظام با ترویج افكار انحرافی مسؤولان می‌دانستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خبرگان ، اجلاس ، بیانیه ، پایانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار